Πολιτική Επιστροφών

1)ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

2)ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ

3)ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

4)ΕΠΣΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

 

Εαν επιθυμείτε την επιστροφή προϊόντος ακολουθήστε τις οδηγίες που αναγράφονται εδω

· Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί  επικοινωνία  τηλεφωνικά ή μέσω email

με το τμήμα εξυπηρέτησης του grandmarket.gr

 

1)Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος, προχωρούμε σε άμεση  αντικατάσταση με νέο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση,

2)Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη,

θα πρέπει να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής δηλ. το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση.
Προϊόντα τα οποία έχουν ανοιχτεί, χρησιμοποιηθεί ή αλλοιωθεί δεν θα γίνονται δεκτά.

Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής βαραίνουν τον πελάτη.

3)Η επιστροφή των προιόντων σε όλες τις περιπτώσεις γίνεται με ELTA COURIER

· Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών της εταιρείας μας
και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας
γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.

4)Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε
τραπεζικό σας λογαριασμο

Για την επιστροφή χρημάτων θα πρέπει να μας στείλετε εγγράφως

τον τραπεζικό λογαριασμό σας ( iban)

το ονοματεπώνυμο του δικαιούχου

το όνομα της τράπεζας

Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 7 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από
την εταιρία μας.

· Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.

· Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους
ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία μας έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα
και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.

· Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται
δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.

​ Προσοχή! Δεν γίνονται αλλαγές σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή
για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας π.χ.
(αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές μηχανές, κ.α.).